بلاگ

نحوه برداشت پول از فایور Fiverr

برداشت پول از فایور

‏‏کار آزاد به کار مستقل، معمولاً بر اساس پروژه، بدون اینکه به یک کارفرما وابسته باشد است. فریلنسرها خدمات خود مانند نویسندگی، طراحی گرافیک، برنامه نویسی یا مشاوره را با پرداخت هزینه به مشتریان ارائه می‌دهند. درآمد حاصل از فریلنسری می‌تواند بسته به نوع کار، مشتری و سطح مهارت و تخصص افراد متغیر باشد. ‏شما اگر در سایت فایور پروژه پیدا می‌کنید شاید برایتان مهم باشد که چگونه برداشت پول از فایور را انجام دهید.

‏در ادامه شما را با نحوه برداشت پول از فایور آشنا خواهیم کرد.

پرداخت Fiverr چگونه کار می کند؟

‏سیستم پرداخت Fiverr برای اطمینان از تراکنش امن و روان بین خریداران و فروشندگان در پلتفرم طراحی شده است. هنگامی که کارفرما پرداختی انجام می‌دهد، پرداخت توسط Fiverr در یک حساب امانی نگهداری می‌شود تا زمانی که سفارش تکمیل شود و توسط کارفرما علامت گذاری شود. این فرآیند هم از حساب خریدار و هم از فروشنده محافظت می‌کند و تضمین می‌دهد که پرداخت کارفرما امن است و فریلنسر تنها زمانی پرداخت را دریافت می‌کند که کار توافق شده را انجام دهد. بعد از آن برداشت پول از فایور امکان پذیر است.

اگر کارفرما کار را تایید کند، Fiverr وجه را در اختیار فریلنسر قرار می‌دهد. اگر کارفرما از کار راضی نباشد، این امکان را دارد که درخواست تجدید نظر یا لغو سفارش دهد.

در زمان درخواست تجدید نظر، فروشنده باید تغییرات لازم را انجام دهد و خریدار می تواند کار را برای پرداخت تایید کند.

در صورت انصراف، مبلغ پرداختی به خریدار عودت داده می‌شود.  ‏Fiverr برای هر تراکنش 5 درصد کارمزد پردازش دریافت می‌کند که از درآمد فریلنسر کسر می‌شود. این پلتفرم از روش‌های پرداخت مختلف از جمله کارت‌های اعتباری/دبیت، پی پال و حواله‌های بانکی پشتیبانی می‌کند.

فروشندگان می توانند انتخاب کنند که درآمد خود را مستقیماً به حساب های بانکی خود یا از طریق PayPal دریافت کنند.

برداشت پول از فایور

کارمزد و اشتراک Fiverr چیست؟

‏برای برداشت پول از فایور باید بدانید که این سایت چندین کارمزد و کمیسیون دریافت می‌کند و طرح‌های اشتراک مختلفی را برای فریلنسرها و مشتریان ارائه می‌دهد.مثل:

‏هزینه های پایه: ‏

  • کارمزد خدمات: Fiverr برای هر تراکنش 5.5٪ کارمزد خدمات دریافت می‌کند که از کل درآمد کسر می‌شود.
  • ‏کارمزد پردازش پرداخت: سایت فایور برای هر تراکنش کارمزد پرداخت را دریافت می‌کند که بسته به روش پرداخت و مکان شما متفاوت است. این هزینه‌ها از 1.5٪ تا 3.5٪ + 0.25 تا 3.00 دلار متغیر است.

‏کمیسیون:

  • برای هر سرویس فروخته شده توسط فریلنسرها 20٪ کمیسیون دریافت می‌کند. این کمیسیون از کل درآمد فریلنسر کسر می‌شود.
  • ‏ اشتراک ها: ‏ این سایت چندین طرح اشتراک را برای فریلنسرها و مشتریان ارائه می‌دهد که به عنوان Fiverr Pro، Fiverr Business و Fiverr Workspace هستند. این طرح‌ها ویژگی‌های اضافی، خدمات سفارشی و ابزارهایی را برای همکاری و مدیریت پروژه کارآمد ارائه می‌دهند.

انواع اشتراک سایت Fiverr

Fiverr Pro:

این اشتراک برای فروشندگان دارای رتبه برتر است که توسط تیم Fiverr بررسی و تأیید شده‌اند. هزینه اشتراک 14.99 دلار در ماه است و دسترسی به خدمات انحصاری، درآمد بالاتر در هر پروژه و پشتیبانی برتر را ارائه می‌دهد.

 Fiverr business:

این اشتراک برای مشاغل و تیم‌ها طراحی شده است. هزینه آن 149 دلار در سال است و ویژگی‌هایی مانند همکاری تیمی، ابزارهای پیشرفته مدیریت پروژه، پشتیبانی اختصاصی و دسترسی به بهترین مترجمان فریلنسری Fiverr را ارائه می‌دهد.

برداشت پول از فایور

‏Fiverr Workspace:

این اشتراک برای فریلنسرهایی است که می‌خواهند حجم کار، صورتحساب‌ها و مشتریان خود را کارآمدتر مدیریت کنند. هزینه آن 9.99 دلار در ماه است و ویژگی‌هایی مانند مدیریت فاکتور، ردیابی زمان و ابزارهای گزارش را ارائه می‌دهد.

برنامه مشارکتی Fiverr: ‏

Fiverr همچنین دارای یک برنامه وابسته است که می‌توانید با ارجاع کاربران جدید به پلتفرم، کمیسیون دریافت کنید. نرخ کمیسیون بسته به نوع کاربر ارجاع شده و خدماتی که خریداری می‌کند متفاوت است.  ‏به طور خلاصه، Fiverr 5.5٪ کارمزد خدمات، هزینه پردازش پرداخت (متفاوت است) و 20٪ کمیسیون برای هر سرویس فروخته شده است. آن‌ها همچنین چندین طرح اشتراک را برای فریلنسرها و مشتریان ارائه می‌دهند.

نحوه برداشت پول از فایور

‏برای نقد کردن درآمد Fiverr خود، این مراحل را دنبال کنید:

‏انتخاب نوع پرداخت

‏ابتدا باید یک روش پرداخت معتبر به حساب Fiverr خود اضافه کنید. می‌توانید از میان گزینه‌های متعدد، مانند PayPal، انتقال بانکی (از طریق حساب Payoneer)، یا Fiverr Revenue Card (تجهیز شده توسط Payoneer) یکی را انتخاب کنید.

 PayPal:

آدرس ایمیل PayPal خود را وارد کنید و مطمئن شوید که حساب PayPal شما تأیید شده است.

‏انتقال بانکی (Payoneer):

با استفاده از لینک ارائه شده توسط Fiverr برای یک حساب Payoneer ثبت نام و هویت خود را تأیید و جزئیات حساب بانکی خود را اضافه کنید.

موجودی حساب و محدودیت‌های برداشت خود را بررسی کنید: ‏قبل از اینکه برداشت پول از فایور را انجام دهید مطمئن شوید که موجودی حساب شما دارای حداقل سقف برداشت است که 1 دلار برای PayPal است و بر اساس مکان شما برای انتقال بانکی و کارت درآمد Fiverr متفاوت است.

برداشت پول از فایور

‏ارسال درخواست برداشت: ‏برای ارسال درخواست برداشت، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. وارد حساب Fiverr خود شوید. بر روی عکس نمایه خود در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید و پرداخت‌ها را انتخاب کنید. ‏
  2. بر روی تب برداشت کلیک کنید. ‏ روش پرداخت دلخواه خود را انتخاب کنید. ‏
  3. مبلغی را که می‌خواهید برداشت شود وارد کنید، مطمئن شوید که حداقل حد مجاز را برآورده می‌کند و در حد موجودی موجود است. ‏
  4. جزئیات را مرور کنید و روی برداشت کلیک کنید.
  5. ‏منتظر بمانید تا تراکنش پردازش شود: ‏Fiverr درخواست های برداشت را ظرف 2 تا 3 روز کاری بررسی می‌کند.

پس از تأیید درخواست شما، وجه به روش پرداخت انتخابی شما منتقل می‌شود. زمان پردازش ممکن است بسته به روش پرداختی که انتخاب کرده اید متفاوت باشد:  ‏

حساب پی پال:

وجه معمولاً بلافاصله پس از پردازش درخواست Fiverr اعتبار داده می‌شود. ‏

انتقال بانکی (Payoneer):

پس از پردازش درخواست با استفاده از حساب پایونیر Fiverr ممکن است 3 تا 5 روز کاری طول بکشد تا وجه به حساب بانکی شما برسد.

برداشت پول از فایور

سوالات متداول

چگونه می‌توانم پول از فایور برداشت کنم؟

برای برداشت پول از فایور، شما باید وارد حساب کاربری خود شوید و به بخش “تراکنش‌ها” یا “حساب بانکی” رفته و درخواست برداشت پول را ثبت کنید.

بعد از آن مبلغ مورد نظر خود را وارد کرده و اطلاعات حساب بانکی خود را وارد کنید تا پول به حساب شما واریز شود.

آیا هزینه‌ای برای برداشت پول از فایور وجود دارد؟

بله، فایور هزینه‌ای برای برداشت پول از حساب کاربری شما درخواست می‌کند. هزینه‌های مختلفی ممکن است بسته به روش برداشت پول و مقدار آن تعیین شود.

چقدر زمان لازم است تا پول به حساب من منتقل شود؟

تحويل پول به حساب شمادر 3 روز کاری است.

شما می‌توانید برای داشتن درآمد دلاری و نقد کردن درآمد خود از ابزارهای کاربردی فریلنسری استفاده و به سادگی درآمدتان را با حساب پی‌پال شخصی نقد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *